HTML

Flashlectic

Látok valamit és arról eszembe jut valami, amiről megint eszembe jut valami. Témákat vetek fel, ihletet keresek/adok, a többi rajtatok múlik. Nem szállok be a versenybe, hogy mindenkinél előbb informáljalak titeket a trendekről, legfrissebb kampányokról, boltba érkező ínyencségekről, de nyitva tartom a szemem, és ha találok valami izgalmasat, szólok.

Címkék

2009.11.20. 14:59 BYS

Oxidáció, irizálás, olaj

Címkék: inspiráció fogalom minták

Előszőr a táskát fedeztem fel, a style.com-on.

Az elmúlt egy hétben egyik fogalomból a másikba kalandoztam és le vagyok - ismét - nyűgözve. Az oxidáció abszolút csak kiindulási pont, innen bőven lehet hasonszőrű anyagokra/mintázatokra bukkanni: olajfoltok, szappanbuborékok, zsolnay (eozin), lüszter, irizáló kitinpácélok. (Amiből itt mi sem látszik, de letöltöttem egy rakás fotót - érdemes beírni a keresőbe ezeket a szavakat, gyönyörű. Csak rájöttem, hogy vétek ezek mögé még mintát tenni, annyira lélegzetelállítóak magukban is.)

És egyre több helyen látom felbukkanni. Már a H&M-ben is találtam azóta karkötőt.

Gyerekkori vágyam teljesült! Ugyan kölyökkorom óta van lelkiismeret furadlásom amiatt, hogy az olajtócsák megigéznek a szépségükkel.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://flashlectic.blog.hu/api/trackback/id/tr651539836

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása